Poradnik dla infulencerów
Jak dodać aktywny link na Instagramie? Jakie warunki trzeba spełnić, aby móc dodawać linki na Instagramie?
Dziś Instagram to jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych, z którego codziennie korzystają miliony użytkowników na całym świecie. Nic więc dziwnego, że portal stał się środowiskiem naturalnym dla reklamodawców i influencerów. Niektórzy z nich mogą korzystać chociażby z możliwości dodawania do swoich stories aktywnych linków, które przekierować nas mogą do konkretnego materiału na YouTube, strony internetowej czy witryny z konkretnym produktem. Takiego linku nie może umieścić jednak w swojej relacji każdy użytkownik Instagrama. Jakie warunki trzeba spełnić? Jak dodać przycisk „swipe up” do swojej relacji? Postaramy się możliwie najprościej odpowiedzieć na powyższe pytania.
Jak umieścić link w stories? Okazuje się, że to banalnie proste. Wystarczy wcisnąć ikonkę łańcucha podczas tworzenia relacji i wkleić adres URL. Czy każdy może skorzystać z tej opcji – nie i już tłumaczymy dlaczego.
Kto może dodawać linki do Instagram Stories?
Odpowiednio spreparowany link może zwiększyć ruch na naszym profilu i być atrakcyjny dla reklamodawców, którzy będą chcieli nawiązać z nami współpracę. Obecnie jednak Instagram ma dość jasne i surowe kryteria udostępniania linków. Z opcji tej korzystać mogą obecnie tylko konta, których ilość obserwujących przekroczyła 10 000. Warunkiem jest także korzystanie z konta biznesowego (a nie osobistego). Instagram zapewnia również możliwość śledzenia ruchu – dowiemy się więc, ile osób odwiedziło wklejony przez nas link. Jest to szczególnie przydatne wśród infulencerów, którzy w ten sposób mają możliwość podglądania swoich realnych zasięgów i feedbacku od obserwujących.
Szukasz pomysłów na rozwinięcie swojego profilu? Sprawdź - Jak zmienić bio na Instagramie? A może czas pójść z duchem czasu? Sprawdź jak założyć konto na TikToku!
Wszystko na temat:
Wszystkie tagi-
17 sierpnia 2020
Czy już oglądałeś