Sprawdź częstotliwość reklam

Netflix wprowadzi subskrypcję z reklamami. Ile będzie kosztowała?

Oto koniec ery oglądania bez ograniczeń i bez reklam na platformach streamingowych. No, może nie do końca. Ci, którzy nie są zainteresowani płaceniem wyższych pakietów - będą teraz mieli wybór. Serwis Bloomberg donosi, że Netflix opracował już pakiet z reklamami dla subskrybentów, którym nie po drodze z wysokimi cenami pakietów. Są pierwsze informacje o cenie, wprowadzeniu na rynek, a także częstotliwości wyświetlanych reklam.

Materiały promocyjne

4 minuty na godzinę oglądania - Netflix wprowadza pakiet z reklamami 

Bloomberg poinformował, że Netflix, prawdopodobnie, ma już opracowany pomysł pakietu z reklamami, który ma być odpowiedzią na wszelkie zarzuty, że platforma ma drogie subskrypcje. To ukłon dla tych, którzy nie chcą płacić zbyt wysokich cen za dostęp do biblioteki filmów i seriali. Według raportu Netflix chce połowy kwoty za standardową subskrypcję tj. od 7 do 9 dolarów, przy czym aktualny plan kosztuje prawie 16 dolarów bez reklam. 

W raporcie znalazła się także informacja, że reklamy mają pojawiać się na godzinę przed i w trakcie niektórych programów, a czas ich trwania to ok. 4 minuty. Ponoć treści komercyjne miałyby nie pojawiać się w programach, które przeznaczone są dla dzieci. 

Według informacji - pakiet ten miałby zadebiutować do końca 2022 roku na niektórych rynkach, a pełne wdrożenie planu nastąpić miałoby na początku 2023 roku. 

Netflix nie zdecydował się na skomentowanie doniesień i konsekwentnie odmawia odpowiedzi na pytania o wprowadzenie nowych planów. 



Komentarze


Dodaj komentarz

Przepisz kod

2023 Spokeo - Wszelkie prawa zastrzeżone

Portal należy do wydawcy SPOKEO