Rozgryźli ją
Anna Lewandowska zapowiedziała secret project. Wiemy o co chodzi!
-
02 października 2019
Od kilku lat na rynku mamy tylko dwie gwiazdy ze świata fitness, które są tak rozpoznawalne i które wiodą prym – mowa oczywiście o Ewie Chodakowskiej i Annie Lewandowskiej. Ta druga najwidoczniej stara się, żeby niemalże na każdej płaszczyźnie dorównać albo nawet prześcignąć Chodakowską. Ostatnio zapowiedziała swój „secret project”, założyła osobne konto na Instagramie i zdradziła, że praca nad tym trwała od dwóch lat. Wszyscy głowili się co to może być i prześcigali się w najróżniejszych pomysłach – padło nawet podejrzenie, że Lewandowska otworzy… budkę z kebabem w Niemczech.
gdansk.pl
Jaki tym razem rynek chce zwojować Lewandowska?
Moodiphy, czyli właśnie ta nowa marka Lewandowskiej, w której w spółce znalazła się firma Alkemie będzie poświęcona… kosmetykom. Perfumy, a także wyroby kosmetyczne i toaletowe – w to celuje teraz żona Roberta Lewandowskiego. A przynajmniej takie wnioski można wyciągnąć kiedy zajrzy się do KRS-u, gdzie znajdują się dokładne informacje o działalności zarejestrowanej przez trenerkę i karateczkę.
Ewidentnie nie wystarcza jej już prowadzenie bloga „Healthy plan by Ann”, aplikacja którą stworzyła, nie wystarczy także „Healthy Center by Ann”, „Baby by Ann” i „Food by Ann”, ani jej liczne książki i kalendarze, spotkania i obozy. Najwidoczniej Lewandowska ma apetyt na WIĘCEJ, WIĘCEJ I WIĘCEJ.
Zastanawiamy się jak uda się tym kosmetykom przyjąć na rynku. BeBIO, czyli kosmetyki Chodakowskiej, są bardzo łatwo dostępne m.in. w Rossmannie, a dodatkowo ich cena, jak za naturalne kosmetyki, nie jest wygórowana. W dodatku – ma niesamowicie dobre opinie, a specjaliści od składów bardzo go chwalą.
Czy uda się osiągnąć Lewandowskiej taki sam sukces ze swoimi kosmetykami?