"Gejzer bieli"
Chajzer nie może zerwać z proszkiem. Mr Ziggi już na rynku!
-
03 października 2019
Kiedyś reklamował Vizir – jego „bielsze nie będzie” zna chyba każdy. W 2018 roku jednak jego kariera jako ambasadora popularnego proszku się zakończyła. Teraz Zygmunt Chajzer stworzył swoją własną markę produktów – mówi się o ich właściwościach hipoalergicznych i składzie, który przyjazny jest dla środowiska. Proszek dostępny jest w sieci sklepów Lidl. Można byłoby się spodziewać, że ceny będą kosmiczne. Produkowane w miejscu, które zasilane jest bateriami słonecznymi, całkowicie naturalne, a dodatkowo procent od sprzedaży trafi na cele charytatywne – do Fundacji Rodzin Adopcyjnych w Otwocku. Okazuje się, że każdy taki proszek może mieć u siebie!
„Samo nazwisko nie gwarantuje sukcesu”
No bo nie gwarantuje – ale cena i jakość faktycznie mogą już to zrobić. A cena proszków Zygmunta Chajzera, które nazywają się „Mr Ziggi” jest naprawdę bardzo dobra - rzynajmniej zbliżona do cen innych produktów tego typu na rynku, bowiem 5 kg proszku kosztuje 45 zł. Dodatkowo – ekologiczny skład, co dla wielu osób na pewno będzie ważne, bo wzrasta świadomość wśród Polaków na takie tematy.
W ramach kampanii reklamowej – w audycji Chajzera w Radiu Złote Przeboje ruszył konkurs o nazwie „Czysta Kasa”.
To co? Przerzucicie się na proszek Chajzera?