Masz dość zapisów w chmurze?

Jak wyłączyć i usunąć usługę OneDrive?

OneDrive to wirtualny dysk Microsoftu, z którego skorzystać można zarówno w wersji darmowej, jak i płatnej – różnica dotyczy między innymi pojemności chmury czy dodatkowych funkcjonalności. Nie wszyscy użytkownicy Windowsa korzystają z tego rozwiązania i dla niektórych z nich może się ono wydawać dość uciążliwe. Okazuje się, że usługę można zarówno wyłączyć, jak i zupełnie odinstalować z naszego urządzenia. Jak to zrobić? Poniżej znajdziecie szybkie poradniki użytkownika.

Fotografia poglądowa

Zarówno odinstalowanie, jak i wyłączenie usługi OneDrive jest banalnie proste. Wystarczy kilka kliknięć i odrobina cierpliwości. W obu przypadkach należy najpierw uruchomić komputer i zalogować się na nasze konto.

Wyłączanie usługi OneDrive

W polu wyszukiwania wpisz OneDrive i przejdź do aplikacji lub wybierz odpowiadającą jej ikonę na pasku zadań. Wybierz opcję „Więcej” – „Ustawienia”. Teraz należy przejść do karty „Konto” i wybrać opcję „Odłącz ten komputer PC” – „Odłącz konto”. Od tej pory OneDrive nie będzie już synchronizował naszego urządzenia z chmurą.

Odinstalowywanie usługi OneDrive

Jeszcze łatwiejsze jest odinstalowanie programu. Wystarczy wpisać w polu wyszukiwania pasku zadań OneDrive i kliknąć prawym klawiszem myszy na ikonie aplikacji. Teraz kolejno wybierz opcję „Odinstaluj”. Teraz ponownie kliknij prawym klawiszem na aplikacji i wybierz interesującą cię opcję. Potwierdź swoją decyzję i zaczekaj na odinstalowanie programu.

Sprawdź również - Rok 2021 w wyszukiwarce Google.


Wszystko na temat


Komentarze


Dodaj komentarz

Przepisz kod

2021 Spokeo - Wszelkie prawa zastrzeżone

Portal należy do wydawcy SPOKEO