Zmiany, zmiany...

Facebook zmienia logo - czego możemy się spodziewać?

Prawie każdy ma dziś swój profil w mediach społecznościowych. Niekwestionowanym liderem w tej branży jest oczywiście Facebook, który niemal zmonopolizował rynek. Dziś serwis może pochwalić się ponad 2 miliardami kont - oczywiście niektóre z nich są fałszywe, ale liczba i tak robi wrażenie. Mark Zuckerberg opublikował na swoim Facebookowym profilu informacje dotyczące zmian na Instagramie, WhatsAppie i Oculusie, które są częścią Facebooka. 

Czego będą dotyczyć zmiany? Wszystkie wymienione wcześniej aplikacje będą miały… wspólne logo. Będzie się one jednak różnić wersjami kolorystycznymi. 

Nowe szaty króla?

Nowa identyfikacja wizualna ma uwydatnić przynależność konkretnych aplikacji. Instagram dostanie logo w kolorach pomarańczowym i różowym, zielony logotyp przypadnie w udziale WhatsAppowi, a Oculus będzie opatrzony jego czarnym odpowiednikiem. Jak w praktyce będzie to wyglądać? Możecie zobaczyć to poniżej:

 


2023 Spokeo - Wszelkie prawa zastrzeżone

Portal należy do wydawcy SPOKEO