Jak ją stworzyć?

Broszury reklamowe

Broszury to świetny sposób na przyciągnięcie uwagi i zbudowanie świadomości marki. Są również skuteczne w pozyskiwaniu potencjalnych klientów – zwłaszcza w dzisiejszych czasach, gdy wszystkie informacje można znaleźć natychmiast na ekranie komputera i równie szybko o nich zapomnieć!

| Artykuł partnerski

Materiały promocyjne partnerów

Reklama tradycyjna

Internet jest doskonałym narzędziem dla firm detalicznych, ale nie może zastąpić tradycyjnych strategii marketingowych, takich jak reklamy drukowane i ulotki. W niektórych przypadkach można by pomyśleć, że te starsze formy reklamy byłyby przestarzałe w czasach, gdy każdy ma dostęp do informacji z każdego zakątka świata w danym momencie, jednak nadal istnieje wiele miejsc, w których ten rodzaj mediów sprawdza się najlepiej.

Broszura krok po kroku

Jak stworzyć dobre broszury reklamowe? Przeczytaj w naszym artykule!

Co powinny zawierać broszury?

Broszury reklamowe są ważnym narzędziem marketingowym dla każdej firmy. Powinny zawierać przejrzystą treść, aby odbiorca wiedział, jakie oferujesz produkty lub usługi, a także zawierać informacje, gdzie może dowiedzieć się więcej o tobie, jeśli można cię znaleźć w internecie! 

Bardzo ważne jest, żeby w pigułce pokazać, czym zajmuje się firma, ale nie dawać za dużo tekstu – najważniejsze jest dobre hasło reklamowe i widoczna nazwa firmy, która powinna zostać w świadomości odbiorców. 

Grafiki i zdjęcia

Większość broszur zawiera dużo zdjęć, ilustracji i grafik. Wybierając najlepszą z nich, weź pod uwagę potrzeby swojej grupy docelowej – jeśli szukasz młodych ludzi, to więcej kolorów będzie prawdopodobnie pomocne, podczas gdy starsi ludzie wolą stonowane kolory i delikatniejsze projekty.  Umieszczaj pojedyncze obrazy między akapitami lub używaj ich jako tła tekstu na odpowiednich stronach; pamiętaj jednak, że nie każda informacja powinna się wyróżniać, więc upewnij się, że te ważne wiadomości naprawdę coś znaczą.

Zdjęcia muszą być dobrej jakości, tak samo jak grafiki – zleć je profesjonalnemu grafikowi lub kup. Nie pobieraj nielegalnie grafik z internetu.


Identyfikacja wizualna

Dopasowanie broszury do spójnej strategii wizualnej jest ważne dla budowania tożsamości marki. Wszystko, począwszy od wizytówek, papieru firmowego, a nawet reklam, powinno do siebie pasować i wykorzystywać spójne fonty, a także kolory, które będą się kojarzyć z twoją firmą. 

Broszura informacyjna to doskonały sposób, aby dotrzeć do kogoś i go zainteresować. Broszury powinny zawierać jasne wyjaśnienie, czym zajmuje się twoja firma, a także podkreślić jej wyjątkowe cechy, które odróżniają ją od innych firm podobnych do twojej.

Wszystko na temat


Komentarze


Dodaj komentarz

2021 Spokeo - Wszelkie prawa zastrzeżone

Portal należy do wydawcy SPOKEO