Jakie są ceny jej sukienek?

Anna Wendzikowska stworzyła swoją markę ubraniową! Prawie rok trzymała to w tajemnicy

Patrycja | dnia: 13-05-2020 | skomentuj

Anna Wendzikowska stworzyła swoją markę ubraniową! Prawie rok trzymała to w tajemnicy

AKPA

Oceń


Anna Wendzikowska ma swój jasny styl, który dla wielu osób jest pięknym. Wielokrotnie fanki pytały ją, gdzie zaopatruje się w takie sukienki, gdzie kupuje takie piękne kreacje. Z pewnością każdą fankę ucieszy to, że Wendzikowska założyła swoją markę odzieżową. Od prawie roku ukrywała to w tajemnicy, aby teraz podzielić się tym, co stworzyła - czyli własną marką odzieżową Loriini. 

Wendzikowska ma swoją markę ubraniową

Dziennikarka, jak się okazuje, już od dłuższego czasu miała swoją wizję tego, jak będzie to wyglądało. Nad projektem pracowała w tajemnicy przez prawie rok - od lipca 2019 roku: 

Pracowałam nad tym projektem od lipca ubiegłego roku. Pandemia zastała mnie tuż przed końcem, nie zdążyłam zrobić sesji wizerunkowej, która miała być gdzieś w tropikach, spójnie z koncepcją marki, papugi, jakaś dżungla...

 

  Zobacz także  

Gwiazda miała jasny zamysł na to, co znajdzie się w jej kolekcji. Zdecydowała się na połączenie wielu stylów, których była świadkiem podczas licznych podróży: 

Pracując w show-biznesie, telewizji od kilkunastu lat luźno jestem też związana z modą. Chciałam połączyć różne style, które obserwuję w różnych miejscach świata podczas podróży, zaczerpnąć z nich to, co mi się podoba. Zsyntetyzować. Chciałam, żeby było kobieco i kolorowo, a jednocześnie klasycznie, żeby to były ubrania, w których kobiety nie będą się czuły przebrane. 

Nazwa Loriini wzięła się od… papug. A dokładniej plemienia papug z podrodziny dam. To bardzo barwne ptaki, co doskonale zgrywa się z koncepcją sukienek Wendzikowskiej. Wszystkie są pstrokate, barwne i równie kolorowe co te papugi. Cop najważniejsze - wszystko jest w 100% zgodne z tym, co lubi dziennikarka: 

Wszystko jest bardzo moje. Sama wybierałam wszystkie materiały, brałam udział w procesie tworzenia na każdym kroku. Testowałam każdy z modeli od ponad pół roku. Na wywiadach, w podróży, w telewizyjnym studiu czy na Oscarach. Jest to kolekcja sprawdzona w każdych możliwych warunkach.

Ceny sukienek wahają się od około 450 zł do 650 zł. Skusicie się na zakup u dziennikarki? A może wolicie nową markę ubraniową Maffashion




Dodaj komentarz